Maandag 29 - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Gudo - WaarBenJij.nu Maandag 29 - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Gudo - WaarBenJij.nu

Maandag 29

Blijf op de hoogte en volg Gudo

29 Mei 2017 | Bonaire, Kralendijk

's ochtends ben ik opgehaald door Japs en weggebracht naar Schiphol.
Op Schiphol wat gegeten en gewacht. In het vliegtuig zat bij het opstijgen mijn stoel los dus klapte ik naar achter.
Toen elf uur drie films, wat series en wat slapen later was ik in bonaire.
Ik werd opgehaald door Jay en Marieke, Jay is een anesthesie medewerker in het ziekenhuis en ontvangt mensen namens TMI.
we zijn langs mijn huis gereden, erg groot en mooi, vervolgens nog langs twee andere mensen die hier ook 3 maanden komen zitten.
Toen werd Jay weggeroepen voor een groot trauma. Dus moest ik met de meneer die alle gebouwen van het ziekenhuis beheerd mee En gingen we inventarisatie langslopen... man dat duurde oneindig lang.

om half 9 ofzo ging hij me bij marieke afzetten daar nog een wat gegeten en gekletst en toen ze me thuis afgezet had eindelijk slapen.